888 zet een op maat gemaakte campagne op in de Britse markt

Nieuws

2022-04-22

888 Holdings is een bekend online gok- en gokbedrijf. Het werd opgericht in 1997 en vestigde zich snel als de dominante grote speler in de wereldwijde online gaming-business. De 888.com-paraplu biedt spelers met trots een gevarieerde keuze aan online gaming-merken. Elk heeft zijn eigen onderscheidende, boeiende enspannende reeks games, vooruitzichten, prijzen en nog veel meer.

888 zet een op maat gemaakte campagne op in de Britse markt

De bookmaker is een onbetwistbare leider met meer dan twee decennia ervaring in de game-industrie. Desondanks blijft de organisatie pogingen ondernemen om het vertrouwen van haar gebruikers te herbevestigen. Het bedrijf heeft sindsdien zijn nieuwste 888 Made-to-Play-campagne gelanceerd. Het lanceringsnieuws kwam nadat het bedrijf een omzetstijging voor het boekjaar 2021 had aangekondigd.

888 lanceert een nieuwe campagne

Het vooraanstaande gokbedrijf is continu op zoek naar nieuwe manieren om de spelervaring voor zijn klanten te verbeteren. Ze zijn voortdurend bezig met het aanpassen, creëren en toepassen van nieuwe technologie, unieke speloplossingen en het verbeteren van efficiëntieverhogende manieren. Als gevolg hiervan probeert 888 zijn diverse merken samen te brengen onder één coherent thema. 

Deze merken omvatten: 888 casino, 888 poker en 888sport, die allemaal deel uitmaken van de nieuwe Made-to-Play-campagne. Afgezien daarvan gelooft het bedrijf dat de nieuwe campagne bedoeld is om bedrijven en mensen samen te brengen voor een gemeenschappelijk doel.

De nieuwe campagne gaat van start in het Verenigd Koninkrijk. Het bedrijf zal gebruik maken van verschillende digitale kanalen, waaronder sociale media en televisie, om zijn doelgroep te bereiken. Het zal deze gebruiken om advertenties te lanceren die enkele weken in de hele regio zullen worden weergegeven. 

Volgens Sivan Finn, vice-president van strategische marketing van het bedrijf, is de onthulling van het Made-to-Play masterbrandplan een belangrijke stap voorwaarts voor het bedrijf. Ze is van mening dat door het samenvoegen van alle sterke merken die ze in de loop der jaren hebben opgebouwd, ze een consistent verhaal kunnen uitdrukken dat uitlegt wat hen onderscheidt van de concurrentie. Ze merkt op dat dit de reden is waarom hun klanten graag met hen omgaan.

888 plannen om nieuwe jurisdicties te betreden

888 is van plan om zijn creatieve campagne in andere markten dan in het VK te lanceren. Met dat in gedachten moet Made-to-Play nog aankondigen wanneer het zal uitbreiden naar andere belangrijke gebieden. Het is geen verrassing dat 888 een nieuwe masterbrandstrategie heeft gelanceerd.

Eerder in het jaar, toen het bedrijf zijn financiële jaarresultaten voor 2021 bekendmaakte, zinspeelde het op zijn plannen voor Made-to-Play. Volgens Itai Panzer, de CEO van het bedrijf, zouden de 888-merken opnieuw gelanceerd worden onder een hoofdstrategie genaamd 'Made-to-Play'. Hij zei dat het nieuwe meestermerk gebouwd zou worden op de solide fundamenten van de gelijknamige bekroonde pokercampagne.

Bovendien stegen de inkomsten van de in Gibraltar gevestigde gokgroep tot $980.1 miljoen in 2021. Dit vertegenwoordigde een stijging van 15% ten opzichte van het voorgaande jaar, 2020. Afgezien van deze uitbreiding heeft 888 aangekondigd dat het zijn diensten later in het jaar op tal van markten zal debuteren. . Het bedrijf verklaarde dat het van plan is binnenkort Ontario, Canada te bereiken. Het overweegt ook zijn aanwezigheid in meer Amerikaanse staten uit te breiden. Wel heeft het een ander aantrekkelijk alternatief voor terugkeer naar Nederland.

Laatste nieuws

Hoe u kunt voorkomen dat u wordt opgelicht bij een nieuw online casino
2022-12-06

Hoe u kunt voorkomen dat u wordt opgelicht bij een nieuw online casino

Nieuws