July 28, 2023
Wazdan, een toonaangevende leverancier van iGaming-inhoud, leverde een dominante weergave op de recente iGB L!ve top binnen Nederland. De aanbieder van innovatieve games heeft gezegd dat zijn deelname aan de conferentie eens te meer zijn ambitie toont om zijn bereik binnen de Europese markt uit te breiden.
Het evenement, gehouden van 11 tot 14 juli in de RAI Amsterdam, werd bijgewoond door experts uit de industrie en leiders. Het biedt een uitstekende gelegenheid voor de aanwezigen om te socialiseren en producten van verschillende te observeren software leveranciers en exploitanten.
Bij iGB L!ve, Wazdan gaf bezoekers een glimp van twee nieuwe slots met diamanten thema:
Het bedrijf toonde ook zijn uitgebreide gamebibliotheek met meer dan 170 titels. Aanvullend, nieuwe online casino-exploitanten hadden de kans om het gemak van de ultrasnelle integratie van Wazdan te ervaren, wat minder dan 60 minuten duurt.
Om het op de markt te brengen casino spellen en de aankomende netwerkpromoties met een prijzenpot van € 5 miljoen organiseerde Wazdan een cruisereis naar een diamantfabriek. Het bedrijf nodigde haar klanten en partners uit om mee te reizen. De netwerkpromoties worden uitgevoerd op de promotietool Mystery Drop, onlangs de Spelfunctie van het jaar bij de CasinoBeats Game Developer Awards.
Op de top stond Wazdan de aanwezigen toe om deel te nemen aan de Mystery Drop-weggeefactie, met beloningen zoals premium likeur, Apple AirTags en echte diamanten.
Daarnaast presenteerde het bedrijf zijn nieuwe Light-collectie met vereenvoudigde versies van zijn bekende slots, zoals 9 Coins en Burning Sun. Deze nieuwe versies leveren ingewikkelde beelden en gestroomlijnde animaties, waardoor ze beschikbaar zijn voor gamers met lagere internetsnelheden of oudere apparaten.
Wazdan noemde de top een "succes", het ontmoeten van nieuwe contacten en het tonen van moderne producten aan de Europese iGaming-sector.
Andrzej Hyla, de Chief Commercial Officer van Wazdan, merkte op:
"iGB L!ve is altijd een fantastisch evenement, en dit jaar was niet anders – we hadden een ongelooflijke week waarin we onze innovatieve producten presenteerden en in contact kwamen met enkele van de beste in de branche. Bezoekers vonden het geweldig om onze nieuwe releases met diamantthema in handen te krijgen, en ook onze Mystery Drop-weggeefactie uit te proberen - en wie kan de blitse cruise vergeten waarmee het allemaal begon! We hebben genoten en kijken nu al uit naar volgend jaar. Bedankt aan Clarion voor een onvergetelijke week!"
Jasper de Vries, afkomstig uit het bruisende Utrecht, staat in Nederland bekend om zijn talent om online casino content aan te passen voor het Nederlandse publiek. Zijn nauwkeurige aandacht voor lokale nuances zorgt voor een vlekkeloze gelokaliseerde speelervaring.